Összes oldalmegjelenítés


A receptek elkészítésében az Electrolux konyhagépei segítettek.

2012. augusztus 28., kedd

Blogkóstoló - Inga májkrém receptje

A blogkóstoló játékban, amely 4. fordulójának Chef Viki a házigazdája Inga blogját kaptam. Irigykedve néztem a blogot, hogy milyen ügyes, milyen sokféle dolgot készít Inga. Én nem vagyok ilyen ügyes. Gondoltam, hogy rendhagyó módon valami ötletét, "praktiságát" valósítom meg, de hamar rá kellett jöjjek, hogy ez nem az én világom. Nem hiszem, hogy lett volna belőle bármi, ha gyöngyfűzésbe, kötésbe, vagy bármi másba kezdek.

Viszont a reggelire való ötleteket gyűjtöm, és megörültem, hogy találtam egy jónak tűnő májkrém receptet. Ezt készítettem hát el.


"...az eredeti receptet átalakítottam kicsit, ez 4 máj 1 hagyma, fél fokhagyma, 2 tükörtojás (eredetileg főtt, de ez gyorsabb :D)meg fűszerek ízlés szerint.
(hagyma dinsztel, máj pirít, kis vízben megfőzni + bele a fokhagyma, ha lehűlt ősszeturmix a tojással és kész)".

Kicsit krémesebbé, selymesebbé teszi, ha puha vajat keverünk még hozzá.

Érdemes kipróbálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...